Worin unterscheiden sich lesekompetente von nicht-lesekompetenten mehrsprachigen Jugendlichen aus Familien mit niedrigem sozioökonomischem Status?

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Stalder, Ursula Maria
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schneider, Hansjakob
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Wenn Lesen und Schreiben (trotzdem) gelingen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Familien mit niedrigem sozioökonomischem Status, lesekompetente mehrsprachige Jugendliche
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Kassis, W., & Stalder, U. M. (2011). Worin unterscheiden sich lesekompetente von nicht-lesekompetenten mehrsprachigen Jugendlichen aus Familien mit niedrigem sozioökonomischem Status? In H. Schneider (ed.), Wenn Lesen und Schreiben (trotzdem) gelingen. Beltz Juventa. http://hdl.handle.net/11654/27464