Von Wissen, Wollen und Handeln - Welche Rolle kann Gesundheitswissen für die Bildung von Handlungsintentionen spielen?
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Tagungsband der 5. Tagung Fachdidaktiken. Die Entwicklung der Fachdidaktiken als wissenschaftliche Disziplinen in der Schweiz. Bilanz und Perspektiven
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
203-210
Patent number
Publisher / Publishing institution
swissuniversities
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
5. Tagung Fachdidaktiken
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
08.04.2022
Conference end date
09.04.2022
Date of the last check
ISBN
978-3-033-09419-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Green
Citation
Arnold, J., & Kahl, L. (2022). Von Wissen, Wollen und Handeln - Welche Rolle kann Gesundheitswissen für die Bildung von Handlungsintentionen spielen? Tagungsband der 5. Tagung Fachdidaktiken. Die Entwicklung der Fachdidaktiken als wissenschaftliche Disziplinen in der Schweiz. Bilanz und Perspektiven, 203–210. https://doi.org/10.33683/dida.22.05.41