Concept Cartoons als diskursiv-reflexive Szenarien zur Aktivierung des Methodenwissens beim Forschenden Lernen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Biologie Lehren und Lernen – Zeitschrift für Didaktik der Biologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
20
Issue / Number
1
Pages / Duration
33-43
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
500 - Naturwissenschaften und Mathematik
500 - Naturwissenschaften und Mathematik
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
ARNOLD, Julia, Kerstin KREMER und Jürgen MAYER, 2016. Concept Cartoons als diskursiv-reflexive Szenarien zur Aktivierung des Methodenwissens beim Forschenden Lernen. Biologie Lehren und Lernen – Zeitschrift für Didaktik der Biologie. 2016. Bd. 20, Nr. 1, S. 33–43. DOI 10.4119/UNIBI/zdb-v20-i1-324. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25750