Online tools to support career planning on the pathway to vocational education and training (VET) or general education

Typ
04B - Beitrag Konferenzschrift
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Towards inclusive and egalitarian vocational education and training: Key challenges and strategies from a holistic and multi-contextual approach. Proceedings of the 6th Crossing Boundaries Conference in Vocational Education and Training
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
407-417
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
VETNET
Verlagsort / Veranstaltungsort
Palma
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Schlagwörter
career-related, self-reflection, transformative learning, career education in schools, digital career education tools, individualised career planning
Veranstaltung
6th Crossing Boundaries Conference in Vocational Education and Training
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
21.05.2025
Enddatum der Konferenz
23.05.2025
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Deutsch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Veröffentlicht
Begutachtung
Fachlektorat/Editorial Review
Open Access-Status
Diamond
Lizenz
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Zitation
Nägele, C., Wyss, A., Hell, B., & Stalder, B. E. (2025). Online tools to support career planning on the pathway to vocational education and training (VET) or general education. In E. Quintana-Murci, F. Salvà-Mut, B. E. Stalder, & C. Nägele (eds.), Towards inclusive and egalitarian vocational education and training: Key challenges and strategies from a holistic and multi-contextual approach. Proceedings of the 6th Crossing Boundaries Conference in Vocational Education and Training (pp. 407–417). VETNET. https://doi.org/10.5281/zenodo.15378908