Familiäre Bedingungen der Selbstkonzeptentwicklung beim Übergang in die Sekundarstufe II
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Schönbächler, Marie-Theres
Becker, Rolf
Hollenstein, Armin
Osterwalder, Fritz
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeit der Pädagogik. Zeitperspektiven im erziehungswissenschaftlichen Diskurs
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
69-86
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M. (2010). Familiäre Bedingungen der Selbstkonzeptentwicklung beim Übergang in die Sekundarstufe II. In M.-T. Schönbächler, R. Becker, A. Hollenstein, & F. Osterwalder (eds.), Zeit der Pädagogik. Zeitperspektiven im erziehungswissenschaftlichen Diskurs (pp. 69–86). Haupt. https://doi.org/10.26041/fhnw-359