Social Media concept for a Swiss SME in the beverage industry
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
A company in the beverage industry, Switzerland
Zusammenfassung
The company operates mainly with B2B customers. Therefore, B2C clients are not profoundly known. It must be elaborate to which extent Social Media is still applicable for B2C. Additionally, the client lacks internal Social Media knowhow. Hence, the paper defines customers according to their online behavior. Furthermore, it is not known what type and level of communication are appropriate for the client's customers and how to access and maintain relevant channels to do so. Also, monitoring of respective platforms is considered as a crucial issue. Appropriate monitoring measures should correspond to the degree of Social Media activity and cover the client's need for effective resource allocation.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Schwarz, C. (2019). Social Media concept for a Swiss SME in the beverage industry [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40731