Digitale Test- und Lernaufgaben aus fachlicher und überfachlicher Perspektive
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Online
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Forschungskolloquium Institut für Forschung und Entwicklung PH FHNW
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
ARNOLD, Julia, Sara GRUNAUER MEIER, Irene FELCHLIN und Linda LEUTWILER, 2022. Digitale Test- und Lernaufgaben aus fachlicher und überfachlicher Perspektive. Forschungskolloquium Institut für Forschung und Entwicklung PH FHNW. Online. 1 März 2022. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45556