Bildungsbezogene Erwartungen an Tagesschulen: Förderangebote an offenen Tagesschulen in der Deutschschweiz

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Frei, Lukas
Schüpbach, Marianne
von Allmen, Benjamin
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
38
Issue / Number
3
Pages / Duration
549-567
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universität Bern
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Tagesschulen, Förderangebote, Bildungsgerechtigkeit, Tagesschulqualität, Schulentwicklung
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1424-3946
2624-8492
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Frei, L., Schüpbach, M., von Allmen, B., & Nieuwenboom, J. W. (2016). Bildungsbezogene Erwartungen an Tagesschulen: Förderangebote an offenen Tagesschulen in der Deutschschweiz. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 38(3), 549–567. https://doi.org/10.26041/fhnw-3797