Inquiry-Based Learning: Versuch einer Einordnung zwischen Bildungsstandards, Forschungsfeldern und PROFILES

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Börlin, Johannes
Author (Corporation)
Publication date
07.03.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Bernholt, Sascha
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inquiry-based Learning - Forschendes Lernen, Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP), Jahrestagung in Hannover 2012, Bd. 33
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
183-185
Patent number
Publisher / Publishing institution
Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN)
Place of publication / Event location
Kiel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Labudde, P., & Börlin, J. (2013). Inquiry-Based Learning: Versuch einer Einordnung zwischen Bildungsstandards, Forschungsfeldern und PROFILES. In S. Bernholt (ed.), Inquiry-based Learning - Forschendes Lernen, Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP), Jahrestagung in Hannover 2012, Bd. 33 (pp. 183–185). Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN). http://hdl.handle.net/11654/15499