Initiierte Schreibprozesse im Unterricht und deren instruktionale Qualität
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lesen- und Schreibenlernen im Spannungsfeld zwischen Wissen und Können
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Thema Sprache. Wissenschaft für den Unterricht
Series number
37
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-193
Patent number
Publisher / Publishing institution
wbv Media
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8340-2233-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
STURM, Afra, Nadja LINDAUER und Tim SOMMER, 2023. Initiierte Schreibprozesse im Unterricht und deren instruktionale Qualität. In: Melanie BANGEL und Iris RAUTENBERG (Hrsg.), Lesen- und Schreibenlernen im Spannungsfeld zwischen Wissen und Können. Bielefeld: wbv Media. S. 163–193. Thema Sprache. Wissenschaft für den Unterricht, 37. ISBN 978-3-8340-2233-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45709