Sprachlernstrategien im Rahmen der Integrierten Sprachendidaktik im Französischunterricht. Erste Ergebnisse einer longitudinalen Studie auf der deutschschweizer Sekundarstufe II

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
25.07.2025
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Hamburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Mehrsprachigkeitsdidaktik, Lernstrategien, Französisch als Fremdsprache
Event
11th EDiLiC Conference - Plurilingual Literacies in Education: Pluralistic Approaches inside and beyond the classroom
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
23.07.2025
Conference end date
24.07.2025
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
New Work
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
Lapaque, P. (2025, July 25). Sprachlernstrategien im Rahmen der Integrierten Sprachendidaktik im Französischunterricht. Erste Ergebnisse einer longitudinalen Studie auf der deutschschweizer Sekundarstufe II. 11th EDiLiC Conference - Plurilingual Literacies in Education: Pluralistic Approaches inside and beyond the classroom. https://doi.org/10.26041/fhnw-13289