Die Wirksamkeit lesedidaktischer Maßnahmen auf das Textverstehen im Fach Geschichte

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
17.09.2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Mainz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
400 - Sprache, Linguistik
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
900 - Geschichte
Event
25. Symposion Deutschdidaktik. Über/fachliche Deutschdidaktik
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
15.09.2024
Conference end date
18.09.2024
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
DITTMAR, Miriam, Sandro BRÄNDLI, Claudia SCHMELLENTIN BRITZ, Sabine GEIGER und Eliane GILG, 2024. Die Wirksamkeit lesedidaktischer Maßnahmen auf das Textverstehen im Fach Geschichte. 25. Symposion Deutschdidaktik. Über/fachliche Deutschdidaktik. Mainz. 17 September 2024. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/47501