Chancen und Grenzen von Sprachreflexion und Grammatikunterricht auf der Primarschulstufe. Ein Gespräch zwischen Deutschdidaktikerinnen über Sprache als Objekt
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
leseforum.ch
Special issue
Sprachreflexion und Literalität
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2022
Issue / Number
1
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verein Leseforum Schweiz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2624-7771
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
New Work
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Diamond
Citation
Grunauer Meier, S., & Geiger, S. (2022). Chancen und Grenzen von Sprachreflexion und Grammatikunterricht auf der Primarschulstufe. Ein Gespräch zwischen Deutschdidaktikerinnen über Sprache als Objekt. leseforum.ch, 2022(1). https://doi.org/10.26041/fhnw-11811