Physikunterricht in der Sekundarstufe II: Eine empirische Analyse der Lern-Kultur aus konstruktivistischer Perspektive
Loading...
Authors
Pfluger, Dominik
Author (Corporation)
Publication date
1999
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
42040
Pages / Duration
33-50
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2197-988X
0949-1147
0949-1147
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Labudde, P., & Pfluger, D. (1999). Physikunterricht in der Sekundarstufe II: Eine empirische Analyse der Lern-Kultur aus konstruktivistischer Perspektive. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, 42040, 33–50. https://doi.org/10.26041/fhnw-391