Intuitive Erklärungsmuster im naturwissenschaftlichen Unterricht

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
03/2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Online
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Sachunterricht in der Informationsgesellschaft. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik des Sachunterrichts e.V.
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
04.03.2021
Conference end date
06.03.2021
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
SOWULA, Jakub, Trix CACCHIONE und Sebastian TEMPELMANN, 2021. Intuitive Erklärungsmuster im naturwissenschaftlichen Unterricht. Sachunterricht in der Informationsgesellschaft. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik des Sachunterrichts e.V. Online. März 2021. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33711