Verzerrte Lehrpersonenerwartungen an Störverhalten von Schülerinnen und Schülern und selbsterfüllende Prophezeiungen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
10.03.2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
10.03.2022
Conference end date
10.03.2022
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M., & Niederbacher, E. (2022, March 10). Verzerrte Lehrpersonenerwartungen an Störverhalten von Schülerinnen und Schülern und selbsterfüllende Prophezeiungen. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33375