Schreibprozesse von schwach schreibenden Jugendlichen. methodische Erfassung und didaktische Implikationen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.07.2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Rauischholzhausen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
400 - Sprache, Linguistik
400 - Sprache, Linguistik
Event
Summerschool der Forschungsgruppe „didaktisch-empirische Schreibforschung (dieS)“
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
30.06.2022
Conference end date
02.07.2022
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
LINDAUER, Nadja, 2022. Schreibprozesse von schwach schreibenden Jugendlichen. methodische Erfassung und didaktische Implikationen. Summerschool der Forschungsgruppe „didaktisch-empirische Schreibforschung (dieS)“. Rauischholzhausen. 1 Juli 2022. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/47221