Drei Zugänge zur Modellierung fachdidaktischen Wissens von Sportlehrpersonen

No Thumbnail Available
Authors
Wibowo, Jonas
Heemsoth, Tim
Meier, Stefan
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Balz, Eckart
Kuhlmann, Detlef
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sportwissenschaft in pädagogischem Interesse
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
47-55
Patent number
Publisher / Publishing institution
Czwalina
Place of publication / Event location
Hamburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
30. Jahrestagung der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft Sektion Sportpädagogik 2017
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
15.06.2017
Conference end date
17.06.2017
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
VOGLER, Jolanda, Roland MESSMER, Jonas WIBOWO, Tim HEEMSOTH und Stefan MEIER, 2018. Drei Zugänge zur Modellierung fachdidaktischen Wissens von Sportlehrpersonen. In: Eckart BALZ und Detlef KUHLMANN (Hrsg.), Sportwissenschaft in pädagogischem Interesse. Hamburg: Czwalina. 2018. S. 47–55. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30760