Die fatale Korrespondenz zwischen Desintegration in pädagogischen Kontexten und gesellschaftlicher Dominanz, hin zur Gewalt in der Schule
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Soziologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
35
Issue / Number
3
Pages / Duration
431-452
Patent number
Publisher / Publishing institution
Seismo
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Desintegration in pädagogischen Kontexten, Gewalt in der Schule, gesellschaftliche Dominanz
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0379-3664
2297-8348
2297-8348
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Kassis, W. (2009). Die fatale Korrespondenz zwischen Desintegration in pädagogischen Kontexten und gesellschaftlicher Dominanz, hin zur Gewalt in der Schule. Schweizerische Zeitschrift für Soziologie, 35(3), 431–452. https://doi.org/10.5169/seals-815056