Wertorientierte Preisfestsetzung für ein neues Produkt im B2B-Bereich

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Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Bachelor
Course of study
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
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Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Place of publication / Event location
Brugg-Windisch
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Airex AG, Industrie Nord 26, 5643 Sins
Abstract
Das Unternehmen hat sich entschieden, ein neues Balance-pad in das Produktportfolio aufzunehmen, um die Nachfrage nach Balance-Produkten zu steigern. Im Rahmen der Bachelorarbeit wird für dieses neue Produkt ein wertorientierter Verkaufspreis erarbeitet und festgelegt.
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Open access category
License
Citation
George, A. (2019). Wertorientierte Preisfestsetzung für ein neues Produkt im B2B-Bereich [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40567