Entwicklung der Leistungsmotivation, der Anstrengungsvermeidung und des schulischen Selbstkonzeptes - unter dem Einfluss sozialer Faktoren
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Perspektiven und Potentiale in der Schuleingangsstufe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
285-302
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3188-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Bertin, E., Küng, M. D., Buri, A., & Neuenschwander, M. (2015). Entwicklung der Leistungsmotivation, der Anstrengungsvermeidung und des schulischen Selbstkonzeptes - unter dem Einfluss sozialer Faktoren. In C. Müller, L. Amberg, T. Dütsch, E. Hildebrandt, F. Vogt, & E. Wannack (eds.), Perspektiven und Potentiale in der Schuleingangsstufe (pp. 285–302). Waxmann. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33731