Reflexion in zwei Praxen – Notwendige Differenzierungen zur Konsensformel reflexiver Lehrer_innenbildung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Herausforderung Lehrer*innenbildung. Zeitschrift zur Konzeption, Gestaltung und Diskussion
Special issue
Professionalisierung durch (Praxis-)Reflexion in der Lehrer*innenbildung?
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
3
Issue / Number
2
Pages / Duration
14-28
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Leonhard, T. (2020). Reflexion in zwei Praxen – Notwendige Differenzierungen zur Konsensformel reflexiver Lehrer_innenbildung. Herausforderung Lehrer*innenbildung. Zeitschrift zur Konzeption, Gestaltung und Diskussion, 3(2), 14–28. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/31393