Hustle, Grind & Flow
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Autor:innen
Kellermeyer, Jonas
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2022
Typ der Arbeit
Studiengang
Typ
06 - Präsentation
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
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Verlag / Herausgebende Institution
Verlagsort / Veranstaltungsort
Copenhagen
Auflage
Version
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Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
As relations central to our own work, time, labour, identity and media practices, we attempt to trace how new media-aesthetics and -concepts (memes) are changing work, life and sleep. The pressing challenge of the present: the composition of a liveable, existential relation to infrastructures of work and their creative, or artistic, collaborative potentials.
As with Albert Camus’ famous inversion — to regard Sisyphos as the prototype of a happy person, assured of certainty — the ways in which a ‘good life’ can be lead is also a matter of perspective: modern institutions and media render it virtually impossible to avoid (idealistic, ambiguous) contradictions, pressures and shame associated with "hustle" and grind" work ethics. #SleepNoMore?
A presentation with Jonas Kellermeyer, Hustle, Grind & Flow elaborates these three concepts, wrought through online popular-cultural forms that are at once racialised and gendered, classist and sexist, as well as motivational and sustaining for many.
Schlagwörter
labour, infrastructure, time
Fachgebiet (DDC)
700 - Künste und Unterhaltung
Veranstaltung
Connect/Cut. Infrastructures and collective activity
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Keine Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
KELLERMEYER, Jonas und Jamie ALLEN, 2022. Hustle, Grind & Flow. Connect/Cut. Infrastructures and collective activity. Copenhagen. 2022. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34384