Market entry with trade of new watches into the pre-owned luxury watch market
Lade...
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Valon Ajvazi
Zusammenfassung
The client has developed a long-standing passion for luxury watches over the past 12 years. However, this passion should not remain just a passion: Mr. Ajvazi wants to turn his passion into a business. He plans to enter the international pre-owned luxury watch market with new watches produced in 2018 or later. Since Mr. Ajvazi does not have sufficient knowledge about the watch market and experience in achieving a successful market entry, this Bachelor Thesis will address this situation and help Mr. Ajvazi to achieve a successful market entry.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Pajaziti, K. (2023). Market entry with trade of new watches into the pre-owned luxury watch market [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/42045