Der sprachbewusste (Fach-)unterricht in der Wahrnehmung von Studierenden und Dozierenden. Persistenz und Wandel auf institutioneller und inhaltlicher Ebene
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
29.06.2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
SGBF-Kongress. Zeiten des Umbruchs? Bildung zwischen Persistenz und Wandel
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
28.06.2023
Conference end date
30.06.2023
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Sommer, T., & Gregori, N. (2023, June 29). Der sprachbewusste (Fach-)unterricht in der Wahrnehmung von Studierenden und Dozierenden. Persistenz und Wandel auf institutioneller und inhaltlicher Ebene. SGBF-Kongress. Zeiten des Umbruchs? Bildung zwischen Persistenz und Wandel. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45713