Learning path for the graphical representation of the courses
Lade...
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2022
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
A learning pathway is now the primary notion of the educational process. The learning pathways (also known as learning paths, learning routes, learn-flows, or learning networks) are the paths that an individual learner takes via various educational activities. The purpose of this study is to investigate the challenges and needs of communicating the content, tasks, and learning objectives of a university course and putting them into a learning management system. Therefore, the fundamental parts for learning objectives for course modeling may be identified. The purpose of the literature review is to have a better understanding of key features of the learning path. Expert interviews will be conducted to get the more information regarding the representation of learning path. The artefact will be produced using the knowledge base's criteria. ADOxx the modelling tool used to create the learning path for the three modules .All this information utilized in the final phase, and triangulation a qualitative method is , to assess the learning path. Finally, the learning path will be mapped into a learning management system Moodle.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Bisht, P. (2022). Learning path for the graphical representation of the courses [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48647