Creating a Sales Concept for the Development of Export Markets – Using Austria as an example
Lade...
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2024
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Building-integrated photovoltaics manufacturer
Zusammenfassung
The largest European solar panel manufacturer's desire to expand internationally led in 2022 to the first results: by appointing two sales managers for the newly created sales region of Germany, an export sales venture has officially launched. Due to the ongoing solar boom in Europe, the question of whether to expand further continued to gain significance for the manufacturer's management. In order to organize further internationalization ventures that take part in a thought-through and sound concept, the solar manufacturer applied at the FHNW for students' support in creating such a concept.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Koch, Y. (2024). Creating a Sales Concept for the Development of Export Markets – Using Austria as an example [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49121