Market Analysis of a Business Innovation S&B Institution for Career and Life Development Inc.
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2024
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
S&B Institut für Berufs- und Lebensgestaltung AG, Bülach
Zusammenfassung
During the research and elaboration of this paper the following two research questions were defined: How can the Profolio assessment tool be optimized in order to meet the expectations and needs of the target market? And Which marketing strategy can S&B Institution implement, in order to optimally position itself in the health care sector? Market opportunities, risks and strengths and weaknesses of the product should be clarified. The goal of this bachelor thesis is to draw a snapshot of the current situation on the health care sector and formulate recommendations for the S&B Institution.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
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Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Marti, N., & Kurth, L. (2024). Market Analysis of a Business Innovation S&B Institution for Career and Life Development Inc. [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49132