Paying against exclusion in vocational education. a qualitative study on the motives, background and financial situation of learners in fee-based private vocational school at upper secondary level in Switzerland

Lade...
Vorschaubild
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
10.09.2024
Typ der Arbeit
Studiengang
Typ
06 - Präsentation
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Verlagsort / Veranstaltungsort
Muttenz
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Schlagwörter
Projekt
Veranstaltung
SSA Congress 2024. Vulnerable Societies. Risks and Responses
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
09.09.2024
Enddatum der Konferenz
11.09.2024
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Peer-Review des Abstracts
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Preite, L., Imboden, J., Gmür, S., Fischer, E., & Pfister, N. (2024, September 10). Paying against exclusion in vocational education. a qualitative study on the motives, background and financial situation of learners in fee-based private vocational school at upper secondary level in Switzerland. SSA Congress 2024. Vulnerable Societies. Risks and Responses. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/50743