Listen
9 Ergebnisse
Ergebnisse nach Hochschule und Institut
Publikation AI in the language classroom. Helping students continue learning in an age of possible shortcuts(ETAS English Teachers Association, Switzerland, 12/2024) Montemarano, Filomena; Williams Leppich, LynnThe integration of AI in education offers immense potential for enhancing learning but poses risks of over-reliance, superficial engagement, and skill erosion. This article examines how AI can both support and challenge language learning, emphasizing the need for educators to maintain a focus on process-oriented tasks to ensure learners develop essential skills. By critically evaluating AI-generated outputs and encouraging thoughtful task design, teachers can guide students to use AI responsibly while fostering creativity, critical thinking, and deeper understanding. Practical examples and recommendations are provided to help educators navigate this evolving landscape.01B - Beitrag in Magazin oder ZeitungPublikation Open World. Englisch für die Sekundarstufe I(Klett & Balmer, 01.03.2014) Fischer, Marion; Giancola-Bürer, Corinne; Gutmann, Beatrice; Hahin, Thekla; Hehli, Migg; Hoeffleur-Thalin, Leslie; Kocher, Joy; Niffeler, Raphaela; Städler, Stefanie; Williams Leppich, Lynn; Wirrer, Michael99 - SonstigesPublikation New World. English as a Foreign Language(Klett & Balmer, 01.11.2013) Fischer, Marion; Frank Schmid, Silvia; Reber, Barbara; Villiger Baumann, Chantal; Williams Leppich, Lynn99 - SonstigesPublikation Change Gear! Behaviour Change in Advertising(Friedrich Verlag, 01.07.2014) Williams Leppich, Lynn; Keller, Stefan; Keller, Stefan04A - Beitrag SammelbandPublikation Tasks-transferring applied skills and knowledge in secondary teacher eduction(01.04.2013) Williams Leppich, LynnBericht über meine Präsentation eines laufenden Projektes an der Konferenz, Kernpunkte dabei: Infomationen zu den Zielen des Projektes, zum neuen Ansatz in der Ausbildung zur Englischlehrkraft Sek II, zu den formulierten Tasks, zu den ersten Ergebnissen in der Umsetzung und zum geplanten weiteren Verlauf des Projektes im nächsten Jahr.04B - Beitrag KonferenzschriftPublikation Telling Tales: Poe's The Tell-Tale Heart. Learning with and From Peers in the Literature Classroom(Friedrich Verlag, 01.07.2014) Williams Leppich, Lynn; Keller, Stefan04A - Beitrag SammelbandPublikation TASKs: transferring applied skills and knowledge in teacher education(16.03.2013) Williams Leppich, Lynn06 - PräsentationPublikation Differentiated teaching and learning: how to make it work(26.01.2014) Williams Leppich, Lynn06 - Präsentation