Methoden für die formative Beurteilung beim forschend-entdeckenden Lernen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Bernholt, Sascha
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Heterogenität und Diversität - Vielfalt der Voraussetzungen im naturwissenschaftlichen Unterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
381-383
Patent number
Publisher / Publishing institution
Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN)
Place of publication / Event location
Kiel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GROB, Regula und Peter LABUDDE, 2015. Methoden für die formative Beurteilung beim forschend-entdeckenden Lernen. In: Sascha BERNHOLT (Hrsg.), Heterogenität und Diversität - Vielfalt der Voraussetzungen im naturwissenschaftlichen Unterricht. Kiel: Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN). 2015. S. 381–383. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14638