Historisches Fragen aufgabenbasiert digital beforschen

Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Neue Aufgabenkultur im Geschichtsunterricht? Theoretische Zugänge und empirische Befunde
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Reihe der Gesellschaft für Geschichtsdidaktik Österreich
Series number
3
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
251-268
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wochenschau Verlag
Place of publication / Event location
Frankfurt am Main
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7344-1617-0
978-3-7566-1617-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Green
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
SCHOBINGER, Jonas, Jan SCHELLER und Martin NITSCHE, 2023. Historisches Fragen aufgabenbasiert digital beforschen. In: Heike KRÖSCHE, Andrea BRAIT und Claus OBERHAUSER (Hrsg.), Neue Aufgabenkultur im Geschichtsunterricht? Theoretische Zugänge und empirische Befunde. Frankfurt am Main: Wochenschau Verlag. S. 251–268. Reihe der Gesellschaft für Geschichtsdidaktik Österreich, 3. ISBN 978-3-7344-1617-0. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8414