Aus der digitalen Not eine Tugend machen
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildung Schweiz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
166
Issue / Number
12
Pages / Duration
27
Patent number
Publisher / Publishing institution
Dachverband Lehrerinnen und Lehrer Schweiz LCH
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
«Changemaker-Schulen» haben im Lockdown und in Quarantäne-Phasen die
Möglichkeiten des digital unterstützten Fernunterrichts erfolgreich genutzt. Forschende
haben untersucht, wie es dazu kam und was die Schulen davon weiterführen werden.
Keywords
LLSM-Publikationen
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1424-6880
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
BEYWL, Wolfgang und Pierre TULOWITZKI, 2021. Aus der digitalen Not eine Tugend machen. Bildung Schweiz. 2021. Bd. 166, Nr. 12, S. 27. DOI 10.26041/fhnw-4070. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4070