Unterrichts-Knacknüsse knacken mit LUUISE. Kurz-Fallbeispiele aus der PÄDAGOGIK

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
03 - Edited collection
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pädagogische Hochschule FHNW
Place of publication / Event location
Windisch
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Zusammenstellung der in PÄDAGOGIK erschienenen Praxisbeispiele zu Luuise. Ergänzt mit Informationen zu den Projekten Luuise und Lehren und Lernen sichtbar machen (LLSM).
Keywords
Luuise, Fallbeispiele, Praxisbeispiele, Lehren und Lernen sichtbar machen, Lernen sichtbar machen, Zusammenstellung, PÄDAGOGIK
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
'http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/'
Citation
BEYWL, Wolfgang, Kathrin PIRANI und Philipp SCHMID (Hrsg.), 2020. Unterrichts-Knacknüsse knacken mit LUUISE. Kurz-Fallbeispiele aus der PÄDAGOGIK, 2020. Windisch: Pädagogische Hochschule FHNW. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-2070