Veränderungen von Orientierungen und Typen der Anforderungsbearbeitung im Partnerschuljahr

Loading...
Thumbnail Image
Files
[Präsentationsfolien gesamtes Symposium (3. Beitrag)]
Authors
Author (Corporation)
Publication date
04/2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Graz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Berufspraktische Studien, Partnerschule, Professionalisierung, Dokumentarische Methode, Längsschnitt, Entwicklungsaufgaben
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
3. Tagung der Internationalen Gesellschaft für Schulpraktische Professionalisierung (IGSP)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Published
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
'http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/'
Citation
KOSINÁR, Julia, Martin ADAM und Jörg KORTE, 2019. Veränderungen von Orientierungen und Typen der Anforderungsbearbeitung im Partnerschuljahr. 3. Tagung der Internationalen Gesellschaft für Schulpraktische Professionalisierung (IGSP). Graz. April 2019. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-3702

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2021-03-02 16:41:29
Datei soll zum Download hinterlegt werden
2021-03-02 08:56:38
* Selected version