Biologielehrmitteltexte sinnvoll lesen und verstehen. Eine Untersuchung zu Text-Bild-Integrationsprozessen bei Siebtklässler*innen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
24.09.2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Gailberger, Steffen
Sappok, Christopher
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Weiterführenden Grundlagenforschung in Leseforschung und Lesedidaktik: Theorie, Empirie, Anwendung
Special issue
DOI of the original publication
Series
Sprachlich-Literarisches Lernen und Deutschdidaktik
Series number
1
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
249-270
Patent number
Publisher / Publishing institution
Ruhr Universität
Place of publication / Event location
Bochum
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
400 - Sprache, Linguistik
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-96955-004-5
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Diamond
License
'http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/'
Citation
DITTMAR, Miriam, 2021. Biologielehrmitteltexte sinnvoll lesen und verstehen. Eine Untersuchung zu Text-Bild-Integrationsprozessen bei Siebtklässler*innen. In: Steffen GAILBERGER und Christopher SAPPOK (Hrsg.), Weiterführenden Grundlagenforschung in Leseforschung und Lesedidaktik: Theorie, Empirie, Anwendung. Bochum: Ruhr Universität. S. 249–270. Sprachlich-Literarisches Lernen und Deutschdidaktik, 1. ISBN 978-3-96955-004-5. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4011

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2021-12-14 14:07:19
Lizenz falsch angegeben. Bitte die alte Version danach löschen.
2021-12-14 08:52:04
* Selected version