Zum Denken in Alternativen durch künstlerische Praktiken anregen – Potenziale für Bildung für nachhaltige Entwicklung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
24.02.2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Salzburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildung für eine nachhaltige Entwicklung, künstlerische Praktiken, Visionsentwicklung
Event
32. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik des Sachunterrichts (GDSU)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
22.02.2023
Conference end date
25.02.2023
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Niederhauser, J., & Bertschy, F. (2023, February 24). Zum Denken in Alternativen durch künstlerische Praktiken anregen – Potenziale für Bildung für nachhaltige Entwicklung. 32. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik des Sachunterrichts (GDSU). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/51542