Digitale Teilhabe von Lernenden mit Beeinträchtigungen in der Berufsbildung – Potenziale nutzen und Barrieren abbauen
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
22.06.2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Berufsbildung. Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog
Special issue
Fachkräftemangel
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
77
Issue / Number
198
Pages / Duration
51-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
wbv Media
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0005-9536
2199-1944
2199-1944
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Green
Citation
Kaiser, F., Parpan-Blaser, A., & Garibovic, J. (2023). Digitale Teilhabe von Lernenden mit Beeinträchtigungen in der Berufsbildung – Potenziale nutzen und Barrieren abbauen. Berufsbildung. Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog, 77(198), 51–53. https://doi.org/10.3278/BB2302W015