Digitale Teilhabe von Lernenden mit Beeinträchtigungen in der Berufsbildung – Potenziale nutzen und Barrieren abbauen

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
22.06.2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Berufsbildung. Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog
Special issue
Fachkräftemangel
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
77
Issue / Number
198
Pages / Duration
51-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
wbv Media
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0005-9536
2199-1944
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Green
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
KAISER, Fabienne, Anne PARPAN-BLASER und Julia GARIBOVIC, 2023. Digitale Teilhabe von Lernenden mit Beeinträchtigungen in der Berufsbildung – Potenziale nutzen und Barrieren abbauen. Berufsbildung. Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog. 22 Juni 2023. Bd. 77, Nr. 198, S. 51–53. DOI 10.3278/BB2302W015. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8123

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2024-02-08 07:40:34
Ergänzung PDF
2024-01-25 08:04:27
* Selected version