Textseitige Maßnahmen zur Unterstützung des Leseverstehens im Biologieunterricht

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Didaktik Deutsch
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
23
Issue / Number
45
Pages / Duration
94-116
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Textverstehen, Lesekompetenz, Sprachbewusster Fachunterricht
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1431-4355
2751-6792
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
SCHNEIDER, Hansjakob, Miriam DITTMAR, Eliane GILG und Claudia SCHMELLENTIN BRITZ, 2018. Textseitige Maßnahmen zur Unterstützung des Leseverstehens im Biologieunterricht. Didaktik Deutsch. 2018. Bd. 23, Nr. 45, S. 94–116. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45098