"Visible Learning" wird zu "Lernen sichtbar machen"
No Thumbnail Available
Authors
Zierer, Klaus
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Terhart, Ewald
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Die Hattie-Studie in der Diskussion. Probleme sichtbar machen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
147-162
Patent number
Publisher / Publishing institution
Kallmeyer
Place of publication / Event location
Seelze
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lehren und Lernen sichtbar machen, Lernen sichtbar machen, Visible learning, Hattie-Studie
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7800-4804-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Citation
BEYWL, Wolfgang und Klaus ZIERER, 2014. „Visible Learning“ wird zu „Lernen sichtbar machen“. In: Ewald TERHART (Hrsg.), Die Hattie-Studie in der Diskussion. Probleme sichtbar machen. Seelze: Kallmeyer. S. 147–162. ISBN 978-3-7800-4804-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30224