Sprache(n) des Geschichtsunterrichts. Sprachliche Vielfalt und Historisches Lernen

No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
03 - Edited collection
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Beihefte zur Zeitschrift für Geschichtsdidaktik; 021
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Vandenhoeck & Ruprecht
Place of publication / Event location
Göttingen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8471-1205-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
SANDKÜHLER, Thomas, Markus BERNHARDT, Christoph BRAMANN, Nicola BRAUCH, Saskia HANDRO, Martin LÜCKE, Martin NITSCHE, Martin SCHLUTOW und Jörg VAN NORDEN (Hrsg.), 2020. Sprache(n) des Geschichtsunterrichts. Sprachliche Vielfalt und Historisches Lernen, 2020. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht. Beihefte zur Zeitschrift für Geschichtsdidaktik; 021. ISBN 978-3-8471-1205-1. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-5144