Kognitive und metakognitive Lesestrategien. Eine multi-methodale Studie zur Analyse von kognitionspsychologischen Lesestrategien für literarisches Verstehen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Essen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
10. Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung-Tagung (GEBF). Bildung zwischen Unsicherheit und Evidenz
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
28.02.2023
Conference end date
02.03.2023
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Schmitz, A., & Dannecker, W. (2023). Kognitive und metakognitive Lesestrategien. Eine multi-methodale Studie zur Analyse von kognitionspsychologischen Lesestrategien für literarisches Verstehen. 10. Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung-Tagung (GEBF). Bildung zwischen Unsicherheit und Evidenz. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44351