"Formative assessment" im Unterricht aus der Sicht von Lehrpersonen
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Maurer, Christian
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Authenzität und Lernen - das Fach in der Fachdidaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
GDCP Tagungsband
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
50-54
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universität Regensburg
Place of publication / Event location
Regensburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
GROB, Regula, Monika HOLMEIER und Peter LABUDDE, 2016. „Formative assessment“ im Unterricht aus der Sicht von Lehrpersonen. In: Christian MAURER (Hrsg.), Authenzität und Lernen - das Fach in der Fachdidaktik. Regensburg: Universität Regensburg. 2016. S. 50–54. GDCP Tagungsband. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/23178