Ein Förderkonzept im Sekundarbereich: Implementation von Lesestrategien zur Förderung der Selbstregulation beim Lesen
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Bildung durch Sprache und Schrift
Series number
2
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
146-164
Patent number
Publisher / Publishing institution
Kohlhammer
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-17-034478-5
978-3-17-034477-8
978-3-17-034476-1
978-3-17-034479-2
978-3-17-034477-8
978-3-17-034476-1
978-3-17-034479-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Jost, J., Karstens, F., Meudt, S.-I., Schmitz, A., Zeuch, N., & Souvignier, E. (2018). Ein Förderkonzept im Sekundarbereich: Implementation von Lesestrategien zur Förderung der Selbstregulation beim Lesen. In C. Titz, S. Weber, A. Ropeter, S. Geyer, & M. Hasselhorn (eds.), Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen (pp. 146–164). Kohlhammer. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44339