Machs wänd wotsch - wie asynchrone Lehre an einer Präsenzhochschule gelingen kann

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
11.11.2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Online
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Ein Einblick in asynchronen Unterricht mit interaktiven Lernsystemen, individuellen Lernwegen, just-in-time feedback, free learning resources und den damit zusammenhängenden Herausforderungen als Lernbetreuerin am Beispiel von Mathematik- und Statistikmodulen.
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Higher Education Summit 2021
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
11.11.2021
Conference end date
12.11.2021
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Demarmels, C. (2021, November 11). Machs wänd wotsch - wie asynchrone Lehre an einer Präsenzhochschule gelingen kann. Higher Education Summit 2021. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43116