Gesundheitsbildung und -förderung als Aufgaben des Biologieunterrichts

No Thumbnail Available
Authors
Dannemann, Sarah
Gropengießer, Ilka
Heuckmann, Benedikt
Schaal, Steffen
Schaal, Sonja
Schlüter, Kirsten
Simon, Uwe
Spörhase, Ulrike
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Kapelari, Susanne
Möller, Andrea
Schmiemann, Philipp
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehr- und Lernforschung in der Biologiedidaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-177
Patent number
Publisher / Publishing institution
StudienVerlag
Place of publication / Event location
Innsbruck
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7065-6132-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
ARNOLD, Julia, Sarah DANNEMANN, Ilka GROPENGIESSER, Benedikt HEUCKMANN, Lea KAHL, Steffen SCHAAL, Sonja SCHAAL, Kirsten SCHLÜTER, Uwe SIMON und Ulrike SPÖRHASE, 2021. Gesundheitsbildung und -förderung als Aufgaben des Biologieunterrichts. In: Susanne KAPELARI, Andrea MÖLLER und Philipp SCHMIEMANN (Hrsg.), Lehr- und Lernforschung in der Biologiedidaktik. Innsbruck: StudienVerlag. S. 163–177. ISBN 978-3-7065-6132-7. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33074