Selbstreguliertes Lesen in der Sekundarstufe I aus der Sicht von Deutschlehrkräften. Ergebnisse einer Unterrichtstagebuch-Studie

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Fachdidaktische Forschung zur Lehrerbildung. Beiträge der fachdidaktischen Forschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Fachdidaktische Forschung
Series number
11
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
205-214
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3971-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Schmitz, A., & Jost, J. (2019). Selbstreguliertes Lesen in der Sekundarstufe I aus der Sicht von Deutschlehrkräften. Ergebnisse einer Unterrichtstagebuch-Studie. In T. Leuders, E. Christophel, M. Hemmer, F. Korneck, & P. Labudde (eds.), Fachdidaktische Forschung zur Lehrerbildung. Beiträge der fachdidaktischen Forschung (pp. 205–214). Waxmann. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44336