Elementarpädagog/innen zwischen Anerkennung durch die Praxis und Nicht-Anerkennung durch die Politik

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Hegemann-Fonger, Heike
Carle, Ursula
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vielfalt und Anerkennung. Internationale Perspektiven auf die Entwicklung von Grundschule und Kindergarten
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
183-196
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Leineweber, S. (2012). Elementarpädagog/innen zwischen Anerkennung durch die Praxis und Nicht-Anerkennung durch die Politik. In J. Kosinár, S. Leineweber, H. Hegemann-Fonger, & U. Carle (eds.), Vielfalt und Anerkennung. Internationale Perspektiven auf die Entwicklung von Grundschule und Kindergarten (pp. 183–196). Schneider Verlag Hohengehren. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/32226