Typenspezifischer Umgang mit den Anforderungen des Referendariats
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehrerbildung auf dem Prüfstand
Special issue
Anforderungen, Belastungen und Ressourcen im Lehrerberuf
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
7
Issue / Number
2
Pages / Duration
120-137
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verlag Empirische Pädagogik
Place of publication / Event location
Landau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Belastungsforschung, Referendariat, Lehrerbildung
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-2779
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
Kosinár, J. (2014). Typenspezifischer Umgang mit den Anforderungen des Referendariats. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 7(2), 120–137. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/47658