Kennen und Erkennen besonderer Schwierigkeiten beim Mathematiklernen. Mehrwert von Vignetten zur Erfassung des diagnostischen Wissens von Lehrerinnen und Lehrern?!
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
1159-1162
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM-Verlag
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
05.03.2018
Conference end date
09.03.2018
Date of the last check
ISBN
978-3-95987-089-4
978-3-95987-090-0
978-3-95987-090-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Lesemann, S. (2018). Kennen und Erkennen besonderer Schwierigkeiten beim Mathematiklernen. Mehrwert von Vignetten zur Erfassung des diagnostischen Wissens von Lehrerinnen und Lehrern?! In Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (ed.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2018 (pp. 1159–1162). WTM-Verlag. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45495